Solsken och alvedon.

igår kväll var jag på restaurangen från kl 18.30-01.00 och enbart kollade hur man gör. Den nya menyn är helt otroligt bra och så fort jag fått den på mailen kommer jag lägga ut den!
Jag kommer mest stå på kalla sidan och jobba, villket jag e mest tacksam för.. får ta tag i varma när jag kommer hem igen.
Tråkig sak, Jannine Funderar på att sluta och Marcus åker till sverige den 25/1 och kommer inte komma tillbaka om inte saker ändras på Garum..
 Det var en lång kväll och jag längtar till att få börja jobba!!

Fick en god natts sömn och vaknade kl 11. Kollar ut på ballkongen, och solen skiner, så nu sitter jag här i solen och skriver :)

Tina åker hem till sverige i två veckor nu, lyllos henne!
Tina har en kompis som heter Putte. Han skatydligen känna jasper så jag tänkte ringa till honom i eftermiddag.

Nu ska jag ner på stranden och sola!
Skriver mer i kväll!
Lite bilder att kolla på så länge!
http://www.facebook.com/album.php?aid=26694&l=73acf&id=606046201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0