Solsken och tom het..

Tom är känslan jag känner, tom...

Legat i solen i någon/några timmar, vet inte riktigt hur länge det blev. känt på vattnet, de va ganska kallt.. :(
Det började blåsa så jag tänkte gå til garum och kolla läget.. går förbi ett torn, som ett badvakts torn ungefär och det kommer en kille fram till mig och frågar om jag röker harsh, nej tack säger jag, då säger han att han älskar mig och att han vill att jag ska komma till stranden kl 02 i natt, jag sa att jag jobbar då, då ville han ha mitt nummer, jag sa att jag inte hade någon telefon.. Då sa han att jag skulle ringa från jobbet till honom i kväll så han kunde sova hos mig, NEJ TACK sa jag och gick...  kan ju även tillägga att samtalet inte flöt på så bra eftersom han inte pratade speciellt mycket eller bra engelska..
Första mötet men en äkta spansk donjuan... Vitt linne innanför ett par svarta byxor av typen kostymbyxa (som sitter alldeles för högt upp dessutom). musik på telefonen för att få uppmärksamhet, dansade lite till den för att man ska kolla.. Såg ut som skit.. även om han hade varit snygg hade han inte varit välkommen upp till mig, ALDRIG!! man hoppar inte på en tjej och säger så.. hade jag haft skorna på mig hade jag sparkat honom mellan benen..

Stod på garum i en timme och kollade på lunch menyn. vill bara börja jobba nu!!

pratade med mamma förut.. Kom då på att det är lördag i dag.. snart har jag varit här i en vecka..

Ikväll ska Marcus, Jannine och jag ut och dricka öl.. ska bli trevligt!

Igår var det 67 st som läst min blogg :D komentera lite så jag vet villka ni är som läser!!
Tack för att ni visar att ni är intresserad av vad jag har för mig! Det betyder mycket för mig! Fortsätt läsa!! :)
Nä, nu är det dax för middag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej synd att det bröts jag vet inte om de kanske va min tele.... jag e ju hemma i kalmar i skogen... Hehe va kul en riktig donjuan med linne och högt sittande svarta byxor...hade han inte lite krulligt svart hår som skymtades under linnet kanske!!
Ne bra att du nekade han att komma hem till dig hehe låt inte ensamheten tala...skulle vara trevligt med en lite bilder på t.ex donjuan. Sköt om dig Kram

2008-01-12 @ 17:53:31
Postat av: Carolin Eriksson

Hej gumman!! hoppas du har det bra , saknar dig :(
försöker läsa varje dag :D:D allt är sig likt i åre.... erik hälsar!! pussar

2008-01-12 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0