Back in Marbella

jo da satt, nu ar jag tillbaka i marbella och har borjat jobba pa La Paloma. Serverar just nu och det gick bra, lite folk for tre personer, men jag behover kika lite pa hur de jobba sa att allt flyter pa som det brukar.

Sa, jag kom hit i onsdags, Hade en trevlig flygresa mellan Sthlm-Madrid, Satt med ett par fran boden som var hur roliga och trevliga som hellst. Sen i Malaga nar jag vantade pa bussen traffade jag ett bog par som var hur snalla och gulliga som hellst.
Mirella kom forbi hemma hos mig, och vi slangde pa oss bikini och ner i havet. SA SKONT!!!! Vattnet var till och med varmt!!! :) Sen Gick vi forbi Linda pa jobbet efter nagra glas vin och sa hej till henne med!! :)
Vi gick och kakade middag pa La Paloma.

Torsdag, Klev upp, handlade mat, gick till stranden och badade, Gick till Jobbet och borjade satta mig in i restaurangen. Kvallen flot pa bra och jag visade min basta sida.
Efter jobbet gick jag och Putte till Taveln for att halsa pa Ken och Pam, och jag traffade en massa andra av mina kompisar. Men jag var sa trott sa mina ogon gick i kors och jag fick koncentrera mig for att halla mig vaken.
Vidare till Salsa baren for att saga hej, var dar i 10 min, sen gick jag hem och dog i min sang.

Idag sov jag ut eftersom min kropp ville det, sen gick jag ner pa cafet for att dricka kaffe och snacka med Alice, en ny tjej som jag kanner sen forut men som inte har jobbat pa cafet innan.
Snart ska jag till jobbet och fortsatta min stadrunda, som jag bara vagar gora nar de aldre mannen inte ar dar.

Sa, nu borjar min terapi igen, Skriva pa bloggen. Ja det ar min terapi och oxa mitt sett att formedla till er vad jag har for mig och anda kanna att jag har kontakt med alla er i kalla sverige.

Eftersom mitt internet hemma i lagenheten verkar ha forsvunnit sa ska jag skaffa usb modem sa jag kan surfa hemma nar jag vill tror jag, annars sa finns det ju wifi pa cafet, men orka krangla med att slapa datorn i mellan.

Sa, ska kila till La Paloma nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0