fans, satans, helvetes jävla skit!!!

Just nu hatar jag mig själv, och min jävla sepe dator....
jag skulle igår kväll föra över alla bilder från datorn jag hade i spanien till min dator, så förde jag över dem inga problem, så i dag när jag skulle visa pappa bilderna, så var mappen borta, och jag tog ju så klart bort bilderna från den andra datorn...
Har pratat med min datanördkompis Rikard, och han ska komma hit på torsdag och se om han kan göra något åt det.
Annars så vt jag inte vad jag gör...
alla bilder, ALLA JÄVLA BILDER!!!! Borta.....
tom, tom är vad jag är.....

Jag har det i alla fall bra hemma, Fick smörgåstårta när jag kom hem, kollade på Fotbollen med Isabell, Grattis Spanien!!
Måndag, klippte mig och Slingade håret, suuuper blond och super fin nu!!!:)
Fixade ryggen och fikade med några kompisar i stan.
Spelade bil bingo på kvällen, vann inget, men de va kul ändå!!

idag har jag varit ute och ridit och pysslat med hästarna och Min Lilla ÄLSKADE Ebba!!!!
Joo, åsså har jag varit på systemet idag, de va kul!!:p Lite annat från att plocka i mat affären eftersom systemet i min by så beställer mna i kassan så går de och hämtar bakom.

Jag har inflamation i min rygg, inte så skönt... Så nu går jag på piller och måste stretsha mina bröstmuskler för de är för korta, så jag har framåtvridna axlar... + att jag har på recept att röra mig mer.. Japp, så det kanske  blir gymkort när jag kommer tillbaka i alla fall...

Ska ta och pyssla mer med min galna hund nu!! jonas kommer om några timmar och jag borde städa mitt rum...

i morgon ska jag träffa linda, vi ska åka till stan och kolla på bio!!! MYSPYS!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

åå nej! Hoppas du får tillbaka bilderna. Härligt du verkar ha det där hemma :)



Här är det lite som vanligt, jobb jobb jobb och SVIN VARMT! Däremot är Zacarias mamma här så vi äter sill, gräddfil och potatis och goda middagar ute :) På fredag åker vi äntligen till Italien!!



Saknar dig vännen!

2008-07-02 @ 16:09:09
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0