Uppe med tuppen

I tisdags kväll kom jonas och hälsade på mig, Vi kollade på the bank job.

I går så hade jag inplanerat i kalendern LINDA DAG!!!! (L)
Jag och linda träffades hemma hos mig och vi åkte in till stan. Vi Fikade mest hela dagen tycker jag!! :) Vi gick runt och pratade om Spanien och Thailand eftersom hon, Frida, Eddie och Dennis varit i thai för inte så länge sen. Vi käkade middag på Eastern och sen gick vi på Bio, Sex and The City. Jag grät nästan mer denna gången än första gången jag såg den...

Idag har jag varit uppe med Isa och ätit frukost och ska strax skjutsa henne till bussen för fritis ska in till stan och åka båt.
Sen kommer rikard hit och kollar om det går att få tillbaka bilderna, hoppas hoppas hoppas. Sen ska jag nog till mörsil och åka porsche. :)

Isabell ringde mig igår och hade en fråga till mig. -Vill du måla och dricka vin med mig och frida på fredag?
Ohhhh, ja!!! :P Så vi ska måla och dricka vin sen så ska jag sova över hos henne.

Söndag åker jag nog upp till åre och ska hälsa på Linda och träffa frida. Kanske hinner förbi johanna och albin en sväng med. Måste in på Tottebo och säga hej med. Ska bli kul! Sen ska jag försöka få tag i johan som har nyckeln till Henkes lägenhet så jag kan ta med lite saker hem... Får se hur många dagar jag blir kvar där.

Nu ska vi åka... Hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0