12-16, Paus, 19-stängning

Jo då. så ser min dag ut i dag, har jobbat sen tolv, kom hem, åt lite "lunch" eller vad man ska kalla det när klockan är efter 16 med Mirella..
Har sedan städat mitt rum, villket menas vikt ihop alla kläder jag hade slängt överallt..
Ska snart tillbaka till jobbet och jobba kvällen..

vaknade förresten kl 09.30 av mig själv i morse, sjukt skönt att slippa vakna av klockan, bara det att jag tror alltid att jag stängt av klockan i sömnen när jag vaknar så, så jag slänger mig ur sängen med en jäkla fart, sen kollar jag på klockan.. :/

Nu ska jag gå ner på cafet och dricka en kaffe, sen ska jag kila till jobbet...
Hoppas dock på en lugn kväll ikväll... en sån 12 personers kväll skulle vara grymt skönt..!!

Bara så alla vet så kommer jag att suporta Nederländerna i em.. är med i ett lotteri på Taveln och jag fick nederländerna, så om de vinner så vinner jag alla pengarna som alla har köpt lotterna för. Villket är 3 euro styck och alla länder som spelar är med, så de e lite pengar där..
Ledsen Sverige... men er kommer jag bara heja på i smyg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0