13-16, 19-stägning

nu e jag hemma på paus, igen... Hela denna veckan har bestått av splitt pass... Gör iofs inte så mycket, jag behöver timmarna och jag har inget bättre för mig just nu.. iofs har det varit helt otroligt väder i flera dagar, men jag orkar inte gå ner på stranden..under mina 3 timmars paus så vill jag gärna vila lite och äta något..
Gick till cafet och mötte putte och tog en kaffe med honom.. Ska börja dricka te i stället för kaffe tror jag..

Är otroligt uttråkad här nu, tror det beror på att jag vet att jag snart ska till sverige..
Ser fram emot det helt sjukt mycket!!

Ska ha lite egenvård nu i en timme innan jag ska tillbaka till jobbet, fila naglar och sånt tråkigt som vi tjejer håller på med..

min nagel håller på att växa över mitt sår jag har på mitt vänstra pekfinger, det gör ont för det är inte riktigt läkt än.. men jag hoppas att de inte blir något tokigt nu när såret blir övertäckt... :S

Tina, Fixar du mina naglar när jag kommer till sthlm?! Vore gryymt!!!

16 dagar kvar... så skönt det ska bli..

måste dock jobba lördag kväll med marcel och även hela söndagen.. :/ inte coolt... Har varit så skönt nu när han har varit ledig.. Vi har haft sjukt kul och inget bråk och tjaffs, så som det ska vara på jobbet...

hoppas att jag får min lön i dag så jag kan köpa hem lite mat.. just nu står kylen och gapar tomt.. ifos äter jag alla mina mål på jobbet, men de e skönt att veta att man har något smarrigt hemma så man kan kvällsfika när man kommer hem..

Som ni märker har jag inget vettigt att komma med, så jag lämnar det här och går och filar naglarna istället..

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jag vet jag är as dålig just nu på att uppdaterade min blogg.. kom på mig själv häromdan faktiskt att jag sagt så :D



Måste fixa över bilderna på datorn bara :P

2008-06-06 @ 18:17:08
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0