Bilder

kristinn.pixbox.se

Kommer lägga upp alla mina bilder där, så kika in där!!:p

Kommentarer
Postat av: Mirella Ristic

Maaeeehhh, d ligger ju inget uppe an!;P...forresten akte direkt hem fran jobbet, men hor av mig im, cris ar ocksa ledig sa vi ska ligga pa stranden pa formiddagen, men kanb formodligen mota dig efter at eller nat...duuuhuu, har ocksa hunnit spana in gina.se...finns en tunika som jag ar sa ssssuuuugen pa...kanske snalla kristin kan kopa med den, sjalvklart skickar jag med dig cash!

2008-06-16 @ 22:46:31
Postat av: Kristin

Mirella JOJJE!! ligger huuuur mycket som helst jue!!!!!!!!!

2008-06-20 @ 02:18:29
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0