Borde vara med på mest aktiva bloggarna.. :)

Isabell, bull, bullan, issapissa, jaa kärt barn har många namn!!!
Har inte kollat hennes blogg på ett tag, och nu hittade jag ett mysigt inlägg där hon skrivit om lilla mig!!! IHH!! ;)

Gumman!! Tro mig, jag har lagt in dig i mitt pressade tidsschema ;), kommer bli vin och popcorn kväll hoppas jag på?! :)
Natta patta får oxå se till att komma hem så vi kan hängilänga alla tre!!!:)

Nää, jag har inte tagit mig ifrån datorn än... men nu ska de bli av, har bara en timme på mig att få till allt!!! Sen tillbaka till jobbet.. :/

Det är nu över ett år sedan min älskade klass tog studenten, tiden går så himla fort...
Såg bilder på Felicias blogg, fick tårar i ögonen, så som jag saknar alla!!!!
25/5 2007 En dag som aldrig kommer raderas ur mitt minne, och inte de tre underbara åren vi hade tillsammans!!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

mm visst är de helt sjukt fort tiden har gått? jag hinner inte med längre i tiden:P

2008-06-09 @ 20:20:28
URL: http://majafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0