btw..

glömde ju skriva att jag lyssnat på fotboll på radion idag, dock på spanska, men man fattar när de blir mål iaf!! :p
Spanien-Ryssland 4-0
Svea-Grekland 2-0
Tippade 2-0 till svea och rätt hade jag!!! :P

E dock spänd över matchen på lördag, hoppas på oavgjort eller att svea vinner!!! Så klart!! Ryssland lär vi spöa, annars så blir de pinsamt... Men med bra självförtroende från denna matchen så ska de väl inte vara några problem?!

Men eftersom jag e med i ett lotteri på tavern med och mitt lag där är nederländerna så håller jag på dem med..
Nederländerma-Italien 3-0, Im imprest!! Go go Holland!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

kul att du kom till mama mia på lunch :) så treeevligt så!

2008-06-12 @ 23:02:04
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0