Dagen

kliver upp, går till cafet, mark sitter där så jag tog en kaffe med honom, gick till jobbet, jobbade till 16 hade svina mycket att göra, går till cafet, hämtar tinas "dra maten",  går hem, träffar putte på cafet igen, går hem igen och städar, jenny kommer upp med grejer från cafet, följer med henne ner till cafet, går till jobbet, jobbar arshlet av mig... Kommer hem, e helt ensammen i lägenheten... Tråkigt som fanken, men snart ska jag ju få besök....Eller ja, tinas släktingar kommer och bor här i en vecka..

Jag har fått nog nu, jag e så trött på allt som heter Restaurangen som jag jobbar på... Tror att det är vetskapen om att jag snart ska åka hem som spökar, men jag behöver verkligen ventrilera luften nu, någon som orkar lyssna?!
18 dagar kvar, sen får jag dra...

Nää nu ska jag ringa mark och kolla om han e på å ta en drink ikväll...
e ju LEDIG i morgon, å då ska jag ta med min vän Javi och gå på stranden.
Träffa mirella och hennes mamma och sen vet jag inte, vill gå ut och äta, men vem har tid till det med mig i morgon?!
I morgon blir det prata massa spanska med Javi och det behöver jag!! ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0