En sida av staden!

vi har nu varit och gått runt i barcelona i 5 timmar, med lunch på Hard Rock Café och Kaffe på Starbucks i hamnen.
Det är otroligt fint här och vi är bara hemma och laddar om lite, för sharon ska snart gå till jobbet och jag ska kika på vad jag ska göra i kväll. I morgon är iaf Sharon ledig så då ska vi gå runt och se en massa grejer!!
Bilder från dagen är på väg upp på pixbox.

Sharon lämnade jag precis på jobbet, så nu ska jag kolla lite på nätet vad jag kan hitta på ikväll. Någon som har lite tips?
Lite läskigt att kuta omkring själv så här på kvällen, men jag ska stoppa på mig allt i fickorna så jag slipper ha en väska...
So lets see what tonight brings!!!

kristinn.pixbox.se

Kommentarer
Postat av: Linda

gå ut och ät lite tapas, kanske kommer nån annan ensam människa och joinar dig.. tapas gör det inget om man äter ensam, ta med en bok eller nått hehe :)

2008-06-24 @ 22:49:46
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0