Helg uppdatering..

Lördag, träffade Mirella, syster och systers kille, förlåt mig för att jag är totalt värdelös på namn!!
Vi tog oss bort till artium och drack en drink. Sam, Carlos och Cris var oxå med!

     
Jag, Sam, Carlos, Jag och Mirella, Systers pojkvänn och Syster.

Jag gick till salsa baren en sväng, men jag var så trött så det var inget långt tag..
 
Söndag på jobbet, lugnt som få, men han få klart allt jag skulle förbereda så idag när jagk om till jobbet hade jag inte så mycket att göra..
Var in och kollade på Mirella och Lindas nya jobb idag, en trevlig affär, kollade på alla smycken för att få insperation till min produktion :) Träffade Mark efter på cafet så jag tog en snabb kaffe med honom innan jag sprang till jobbet.
Hemma nu, ska städa lite, vattna blommor och bara ta det lugnt innan jag ska tillbaka till jobbet, Och en Dusch!! SKÖNT!!
20 dagar kvar tills jag slutar på Garum, 24 tills jag är i sverige.. 26 tills jag är i dvärsätt..
Jaa, jag har hemlängtan och nu när det är så nära så vill jag bara att dagarna ska gå fort så jag får komma hem någon gång!!!
Ska kolla med Timo om jag kan få vara ledig den 14, så man får se matchen mellan spanien/sverige.. Vore så kul att sitta på en spansk bar med målat ansikte, match tröja, stimma som bara den och det allra bästa, om sverige vann..

Okej, mitt flygshema är klart nu.
23/6 Malaga->Barcelona
27/6 Barcelona->Stockholm
29/6 Stockholm->Östersund
22/7 Östersund->Stockholm
23/7 Stockholm-> Malaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0