Hemma och trött!!!

Japp, jag gick till jobbet till kl 12, meeen när jag kom fick jag gå hem igen för det fanns ingen plats för mig i köket eftersom vi hade en stackars elektriker som sprang runt och försökte få ordning på vår kyl som slog av hela tiden.. Aja, jag skulle tillbaka till kl 14 så jag gick till zara för att byta mina skor, Så hade de så klart inga... inte på La Cañada eller i Puerto Banus heller, så jag e jätte ledsen nu... :/ Mina fina skor...:(
ch fikade, så kom mark så vi satt och snackade skit, Jackie ringde och ändrade min tid till den som det skulle ha varit, 15.30...
Kommer till jobbet, fixar ordning min misse + alla saker till partyt som va i kväll.. 35 pers blev 44 så vi satt lite i skiten på grejer, men de fixar jag och jeannine lätt som en plätt, bara det att vi hade andra gäster oxå... Så när alla förrätts tallrikarna var utställda för partyt så kom det 37 gäster som skulle ha förrätter, varmrätter, desserter.. Så de va en stressig dag, men skönt att den är över.. Jeannine påpekade att jag alltid har huvudverk när vi har stora grupper, men jag tror att det bara är ett sammanträffande.. Men faan va ont jag hade.. Migrän ont utan suddig syn och det...
aja, massa vatten och asperin så gick det över. Så allt flöt på bra och vi skickade marcel ut ur köket och vi gjorde det på en gris blink och alla var nöjda.
Kom precis hem.. skönt det ska bli att sova nu, e heeeeelt slut i kroppen.!!!

Men dåliga nyheter när Jeannines kille Daniel ringde och berättade hur det står till med Daniels pappa,
Han är nersövd i koma igen, De väkte honom, men det blev för mycket smärta för kroppen så de sövde ner honom igen, sen försökte de opperera honom, men de fick avbryta för det gick inte.
I morgon ska de väcka honom och kolla om han har fått stora skador på hjärnan när han blev medvetslös och var utan syre i 6-7 minuter innan de satt in hjärt och lung maskinen.
Har han mycket skador på hjärnan så kommer de att stänga av maskinen som håller honom vid liv...
Faan alltså världen är så orättvis..

Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag åker till barcelona!!! Vill dock inte lämna jeannine själv i det där dårhuset...

Har en massa jävla mygg på mitt rum nu för tiden.. sjukt irriterande att vakna på mornarna och de bara kliar över hela kroppen..

Imorgon börja 16.. Playan blir det nog en sväng i morgon om vädret tillåter..
Nu ska jag sova som en stock och hoppas på att myggen lämnar mig ifred!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0