jaja, sluta tjata!!

Hemma igen efter en drink med mark, som vanligt slutar det med en hel kväll... men de e trevligt. vi har alltid så mycket skit att snacka om..
Town house först och sen kollade vi in buddah för att se hur det är på veckan, eftersom (som både linda och mirella vet) är det helt jävla sjukt packat på helgen....

Det är bara 18 dagar kvar tills jag lämnar marbella för semester i en månad...
Känns som om det var 2 veckor sen jag kom hit, och nu har jag snart varit här i 6 månader... helt galet..
Ser fram emot att se Barcelona med Sharon, ser fram emot Sverige i 3 veckor med MAMMA och alla älskade vänner!!
Känner redan nu hur jag kommer känna dagen jag ska åka tillbaka.. Kommer kännas jävligt konstigt, men nu har jag i alla fall vänner att åka tillbaka till, ett jobb som jag ser fram emot, och ett "hem" att återvända till.
Playa mañana, vad mer kan man önska av en ledig dag, hoppas bara att solen skiner i morgon som den gjorde i dag.
Well folks, hansta mañana!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

det är typ bättre väder här ;D inge moln idag heller. Heelt sjukt.

Ta det lugnt på playan :D

2008-06-04 @ 10:54:24
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0