Ledig dag, så skööönt!!

Idag vaknade jag liite senare än vanligt, Ringde Mirella och mötte upp henne och hennes mamma på stranden. Vi gick senare en sväng på stan och jag fick med mig 3 linnen, en klocka, 1 t-shirt och ett par suuuuper snygga sandaler hem!!
 

Får lägga upp de andra sakerna i morgon för just nu vill inte mitt (eller grannens) internet funka så bra..

Gick senare upp till Mirella och hennes mammas hotell rum och hängde lite, sen gick jag hem och gjorde mig fin för vi gick ut och åt. Enraña, gott gott!! Mirella! jag vet nu villken del det är!! I sverige styckar man inte den delen, men det är köttet mellan huden och revbenen. Så det finns inget ord för det i svenska.
Vi gick sen till Gian rossi och åt browni! mumsigt. Kom hem och jeannine ringde från jobbet, du måste komma kl 12 i morgon för de e så mycket på listan att fixa.. aja, så 12 istället för 16... Har ändå inte så mycket annat för mig iofs, men det hade varit skönt med lite strand innan jobbet dock...
Gick upp på taveln en sväng för att snacka med Putte. och nu ska jag sova för jag e såååå trött!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0