Mad world...

Gary Jules - Mad world

Det stämmer in så sjukt mycket.. vi bor i en ond värld för att mäniskan har gjort den ond, eftersom mäniskan är så idiotisk girig och vill ha mer och mer, varför funkar man så?

Har haft en bra dag, men fick dåliga nyheter innan jag skulle gå från jobbet. eller jag och jag, men Jeannines kille Daniel, hans pappa ramlade ner från en lastbil när han jobbade, han jobbar som körskole lärare i tyskland. Han bröt 5 revben och har legat på sjukhuet i några dagar för att han inte kunde röra på sig.. idag föll han in i koma och de vet inte om han kommer att vakna igen.. De vet inte vad koman beror på och de vet inget...

Och jag gick och blev arg på idag att mina skor som jag köpte i onsdags har gått sönder, villken idiot man är...

Jeannine hade inga pengar på sig och jag förbjöd henne att gå hem, så mina sista 10 euro gav jag till henne för jag ville att hon skulle komma hem säkert och inte vara själv, jag erbjöd mig oxå att stanna med henne tills hon kunde gå hem, men det ville hon inte... Så jag känner i alla fall att jag gjorde en bra grej för mina sista pengar! Jag skiter faktiskt i pengarna, vill bara att alla ska må bra och ha det bra..

Vet inte om jag ska försöka rycka upp mig och gå ut eller om jag bara ska sitta hemma och uggla och tänka på allt jobbigt i stället... Blev så nere nu.. Massa elaka tankar som dyker upp när sånt här händer så nära...

Gick förbi Salsa baren på vägen hem och fick min salsa skiva!! äntligen, de frågade om jag inte skulle dansa i kväll, men jag sa att jag inte pallade ikväll.. Oj Kristinson är du sjuk får man till svar.. de e roliga de där killarna!!

Ska lyssna lite på salsa musik å se om jag blir på bättre humör..


Skit skor...

Kommentarer
Postat av: Linda

MAN SKA INTE KÖPA SKOR FRÅN ZARA! Nu har dina, mina och mirellas skor därifrån pajjat, de säger nog allt ;D

2008-06-07 @ 10:27:58
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Mirella Ristic

MMmmm, men jag ar ju sa naiv sa att jag har gatt och kopt ett par sandaler till. Aja, far se hur lange de haller=) Atminstonde ar d 2 ars garanti pa dem, puh! Tur d!

2008-06-07 @ 23:21:52
Postat av: Kristin

mirella när hann du med att köpa dem?!

2008-06-08 @ 05:04:39
URL: http://kristinimarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0