Uppdatering Onsdag och Barcelona Torsdag

I onsdags gick jag och sharon runt och såg en MASSA saker, kommer dock inte ihåg namnet på allt, men jag har bilder!!:P Vi käkade frukost nära Sagrada Família som är en kyrka som byggs och byggs och byggs.. Och de har hållt på i 100 år med den. Vi gick in och kollade och shiiiiit villket hantverk!!!

Vi åkte senare upp till en borg som ligger vid teleféric de montjuic, där ifrån såg man hela barcelona, WOOOW alltså!!!! Så fint det var!!!!
   

tog bussen ner till staden och åt tapas till sen lunch och sen begav vi oss hem och slappade lite.
Vi gjorde oss i ordning och gick och käkade indsikt till middag.

I dag har jag åkt turist buss, var sjukt bra faktiskt. Man fick hörlurar som man pluggade in där man satt och sen var det bara att kolla sig omkring!!! Man fick kliva av så mycket man ville och på villken färg av de tre man ville och åka runt i hela staden. Jag klev av vid Fc Barcelonas Fotbolls stadium, men jag gick aldrig in på museet för det kostade 17 euro (ca 170 spänn) Bilder kommer upp på pixbox i dagarna. Har sett såå mycket!!!
Gick och mötte sharon på jobbet och snart ska jag kila ner på stan och kolla på FOTBOLL!!! :)

I morgon ska jag åka till stockholm, ska bli skönt komma hem till sverige faktiskt och jag hoppas att jag inte behöver frysa såå mycket när jag är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0