En dag kvar som tonåring.. :S

jaha, så var det den 15/3...
En dag kvar som tonåring... Sen blir jag 20..
Önskar så att jag var hemma i dag och i morgon så jag kunde få fira med mina nära och kära, men som jag har sagt förut, VI tar igen de när jag kommer hem!!! :P

Klev upp kl 09.30 och gick ut och powerwalkade, sjukt skönt. Var ute i mer än en timme, sen åt jag lite och fixade hemma, skrev handlings lista och lite så.. Nu sitter jag på cafet och kikar efter olika smaker på cheescake, eftersom det är mitt ansvar på Garum och olika äpplekakor..

Vi har en fransman som är och jobbar hos oss i 2 veckor. Damion. Sjukt trevlig och allt, ser förbannat bra ut.
Dessutom gillar han alla sporter som jag gillar så vi har mycket att prata om.. Dessutom när fransmän pratar engelska så låter det så himla mysigt!! Han kommer hjälpa mig hitta jobb i frankrike om jag vill. MEN innan nästa gång jag åker till ett nytt land så ska jag kunna mer av språket innan jag åker ner än jag gjorde denna gången.. Visst kommer man långt på att beställa öl, men de e mycket roligare att använda sig av språket i det landet man är i. Ett annat plus här nere är att min engelska är nu ännu bättre än den någonsin har varit.

Känner mig på fruktansvärt bra humör idag, tror att det är tavk vare powerwalken...
nää nu ska jag göra lite nytta innan jag går till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0