Har hander det inte mycket..

Har i Marbella hander det inte sa mycket...
Just nu ar anna, en svensk tjej som jobbade pa internetcafet i 3 manader i hostas har och halsar pa, vi har varit ute nu 3 kvallar pa raken, och jag borjar kanna mig ratt sliten.. Men de e en sjukt trevlig tjej!!:P

Igar kopte jag antligen min yoga matta, sa nu kan jag borja med min yoga och pilates!! Behovs..

Ska forbereda er pa en sak nu, JAG har fatt ett jobberbjudande, som jag knappast kan taka nej till, men jag har inte bestamt mig an, men jag kanske kommer stanna har i ett ar till, sjalvklart kommer jag hem som jag sagt, men kanske bara i tva veckor..
Jag har inte tackat ja an, men jag har inte sagt nej heller, sa bara for att forbereda er...

Kopte ett par nya skor igar med pa la cañada, 9,99.. Linda, de e skitsnygga!!!:P ;)

kommer sa smaning om lagga upp lite bilder pa allt som hander...

Damion akte hem till frankrike igar, trakigt som faan.. Jag och Jeannine har haft sa kul med honom nar vi jobbat..

Nu ska jag till apoteket och kopa skavsarsplaster och kila till jobbet, trott och sliten som jag ar...

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe ja det kan jag tänka mig, och du som jobbar under tiden också haha.
Shit idag är jag riktigt sliten alltså. fy sjutton!

Ja hinner du få över pengar kan jag fixa det åt dig.

Klart du ska stanna!
Ses snart!

2008-03-27 @ 15:52:04
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0