ledig dag och en ny van

Igar var jag ledig. Jag gick upp och tog med mig datorn for att ga till cafet, val dar fragar en tjej mig om jag pratar spanska, lite svarar jag och da borjar hon prata engelska med mig. Hon fragar om vagen till kott och fisk marknaden, Jag forklarade vagen och vi borjade sma prata lite..
Sen slutade det med att jag foljde med henne pa marknaden, vi akt med hennes bil till la cañada och runt mellan marbella och puerto banus. Vi hade en sjukt trevlig dag och det kandes som om vi redan kande varann fran forut..
Tjejen heter Carolina, kommer ifran portugal och ar 22 ar. hon ar har med sin pojkvann som pluggar och vill bli kock. Henne kommer jag ha sjukt kul med..
Gick till cafet och motte upp jenny, foljde med henne till en affar och sen gick vi och shoppade lite i gamla stan.
Jag kopte sushi till middag, som jag inte blev speciellt matt pa, for alldeles for mycket pengar.. Jag menar for 130 kr hemma far man lite mer an 6 bitar... Sen gick jag upp pa taveln och kollade pa fotboll med putte i ca 30 min, sen ringe linda och vi gick pa pintox och kakade tappas, sjukt gott och det ar alltid lika trevligt att umgas med henne!
Sen gick jag och Daniel, en argentinsk kompis ut i gamla stan och drack ol, jag var hemma kl 2..
nu ska jag fika och snacka skit med jenny, sen ska jag ga till jobbet..
Solen bara stralar och jag angrar starkt att jag itne gick ner pa stranden i morse... men i morgon kanske jag och carolina ska ga till stranden.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0