Ledig dag och var faan tog solen vägen?

Börjar som jag brukar där jag avslutade..

Gick till jobbet, jobbade lunchen med Jeannine, vi hade ca 80 varmrätter ut, och då räknade vi inte tapas, När det lugnade ner sig så fick jag en present av Jeannine, en jätte fin drömfångare. Alla på jobbet var jätte snälla och grattade och kramades och jag fick ett födelsedags kort där alla hade skrivit något, så jag har på maroccanska, kinesiska, finska, tyska och engelska..  på kvällen var det också mycket att göra, så jag kom ifrån jobbet kl 23.30..

Gick med Damion till Taveln och Pam bjöd mig på cava. Sen gick jag hem och sov.


Måndag have vi 51 bokade till sant patrics day, så vi hade det vi gjorde med bokningen och alla alacarte gästerna.

Hade brake men gjorde inget speciellt. Tillbaka och jobbade kväll, och gick sen upp till taveln och drack en guinnes eftersom det var st patrics day.


Tisdag jobbade jag splittpass, så först lunchen med jeannine och sen gick jag och linda och åt lunch i hamnen.
Sen gick vi ut och fixade lite saker innan linda åkte hem till sverige( som hon gjorde idag buuuhuuu).
Gick till alla kinaaffärer och letade efter ett hänglås till lindas resväska. Sen gick jag tillbaka till jobbet och jobbade kvällen... 

Kom hem till lägenheten och Tomas, Ewa-Marias pojkvänn hade kommit.. Han har varit här i minre än ett dygn och jag är redan sjuktligt irriterad på honom. Har aldrig träffat en större besservisser någon gång!!! Och han ska vara här i 2 veckor... Kristin kommer bli galen!!!

Pratade nyss med Sharon, faan vad jag saknar den tjejen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer snart igen :D

2008-03-20 @ 12:34:24
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Dennis

Vad roligt med en utlandsblogg... Är Marbella vackert? :)

2008-03-20 @ 19:50:03
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Linda

Det är svinkallt här borta! Snö hela tiden.

Det är jätte skönt att vara hemma. Träffa alla kompisar och familjen och allt :) Jag kommer hem nästa söndag. Så det är en vecka kvar här.

Usch vad knäppt med massa storm. Tråkigt också att det är sånt där väder.

TELL ME YOUR NEWS ;D

2008-03-23 @ 20:31:44
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0