Lyktstolpe och stangd restaurang!

Igar var kristin ledig!! :P
Hon och Linda var ute och kollade pa skor hela dagen, sko galna kristin kopte inga, inte linda heller, men dar emot kopte jag lite smycken och en ny fundation.
Vi at jatte god lunch i solen nere i hamnen och vi satt lite i solen. i hade som vanligt en helt underbart trevlig dag, man kan inte ha annat med Linda!!:p
Sen gick jag hem och gjorde mig i ordning for middag med stephen och pratade med mamma.

Stephen kom och hamtade mig kl 19.30, vi skulle ga och ta oss ngt att dricka innan vi at, och stephen gick in i en lyktstolpe... Trodde att sant bara hande i filmer.. Jag forsokte varna honom, men det var forsent..
Sen efter drinken tog vi en taxi och skulle aka till restaurangen som vi skulle ata pa. Sa var den stangd... Kvallen borjade alltsa inte alls bra, men vi akte tillbaka till marbella och gick till ett sushi stalle och at jatte god sushi.
Sen gick vi pa diverse barer i gamla stan och jag var hemma kl 05.30.
Skrattade mycket hela kvallen och hade sjukt trevligt.

Vaknade idag kl 12.00 och pratade med sharon, drog mig till kl 13, tog en dusch och snart ska jag ga och ata lunch med jenny.  borjar jobba kl 16..

Idag fyller jeaninne ar, och hon ska fa en mp3 spelare laddad med en massa bra musik av mig!!:P maste dock sla in den i folie eftersom jag inte har ngt inslagspapper.. men de e val skitesamma!!!:P

Om 3 dagar fyller jag ar... WEEEI! Onskar att jag va hemma och fick fira min fodelsedag med mina vanner, men vi tar igen det i sommar vanner!! kommer ordna ett party i efterskott!! OKEJ?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad söt du är :D

2008-03-13 @ 20:39:22
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Jennifer

Älskade Kristin! Jag önskar jag kunde komma och fira din födelsedag med dig!

Saknar dig så jag har ont i magen.. och hjärtat förståss!!

Längtar till du kommer hem!

2008-03-13 @ 23:27:22
Postat av: Jennifer

Mammsen hälsar också..
Sköt om dig, och se dom i ögonen! ;)

Massor av kärlek från en sjuhelsikes massa snö och slask!

2008-03-13 @ 23:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0