oj oj oj!!

Det har inte hänt så mycket sen sist.. Suttit i solen, druckit lite öl, käkat tapas med linda, haft spanska lektioner..
börjar förstå hur man böjer verben bättre, eftersom man böjer verben i spanskan efter vem man pratar om och inte som man gör i svenskan så är det ganska krongligt.. så finns det -ar, -er, och -ir verb.. de är de regelbundna, och de oregelbundna.. + 3,2,1 verben... KRÅNGLIGT!!!!!!! Men Stephen säger att när jag förstått verben så kommer jag våga prata mer.. men jag måste självplugga lite ord oxå..:P

Börjat strula på jobbet igen, men jag har pratat med timo och marcel om problemet så nu hoppas jag att det händer något så det bli bättre...
halvtid nu, tiden har gått så fort här nere och det kommer gå lika fort så kommer jag hem igen!!:P

Jaa, jag har hemlängtan, Mamma längtan....

Snart fyller kristin 20.. :p
Ska tjuvfira lite imorgon och gå ut och äta middag med stephen.
Vet inte var och vad som händer efter.. Får inte veta, det är en överraskning.. Frågade vad det var för ett ställe, så jag vet vad jag ska ha på mig, får svaret, " a restaurant! Don´t dress up too smart though cos i´ll feel uncomfortable!" Vad har man på sig då?!!?!
Jag hade planerat min nyårs klänning som jag inte fick använda på nyårsafton, men den är "too smart" så vad blir det då?!   HJÄLP!!!
Jag och linda ska iofs kanske ut och shoppa i morgon, kanske hittar något som inte är "too smart"..
Killar ska då alltid vara så tjorviga..


på lördag tror jag att jag och linda ska fira lite oxå, kanske jenny ville hänga på! :p Bara det att jag jobbar söndag, och jag kan inte bli så full på lördagen då eftersom söndagar är den dagen vi har mest att göra på...
äh, de löser sig!!

5 dagar kvar som tonåring, lika bra att sticka ut och leva rövare de sista 5 dagarna, eftersom när man är 20 så får man inte göra små bus längre:p

Kommentarer
Postat av: Carro

hej gumman!! får gratta ddig i förskott för ha vet inte när ja läser din blogg nästaa gång!! hoppas att du får en bra födelsedag å ja kommer tänka på dig hela dan gumman! :D
pussar å kramar i massor :)

2008-03-12 @ 22:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0