solsken!!

har i marbella har vi solsken, och jag sitter inne och pluggar spanska. Jaja, solen skiner fler dagar..
Jobbat, jobbat och jobbat... Igar fick jag springa och kopa saker till restuarangen. Hade en 200 euroi sedel, sa pa bageriet dar jag ville kopa jast fick jag inte vaxla den, pa kina mataffaren fick jag inte vaxla, men pa mataffaren, super sol fick jag vasxla, sen tillbaka till kina affaren och till bageriet.. sprang runt som en galning for att hitta allt...  och i gar var jag ute och drack nagra ol med stephen. Har skoskav och maste nu satta mig med spanskan igen..
Linda och jag har bestallt spanska bocker fran sverige, langtar tills den kommer!!!

Bor nu hos Ewa-Maria.. Har ett eget rum, ett litet, men ett rum iaf..

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att ni också har haft sol :) då lär ju den här veckan bli superskön!

2008-03-02 @ 21:32:28
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0