sunshine!!!!

Igår mötte jag linda på mitt brake och vi gick ner och satte oss på stranden, sjukt mysigt i den strålande solen!
sen gick vi och köpte lite godis och smaskade samtidigt som vi gick paseon bort..
sen gick jag tillbaka till jobbet och jobbade, sjukt lugn kväll..
gick hem tidigt och böt om, gick upp till tavern och tog en öl med stephen, sen gick jag hem och lade mig..

nu sitter jag på internet cafet och snackar skit med jenny..

i morgon är jag ledig.. har ingenaning om vad jag ska hitta på.. hoppas på solsken.. i så fall blir det stranden!!! : p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Kicki! Vi har oxå sol, MASSOR av sol. MASSOR av snö= VÅRVINTER. Det är ljuvligt!! Längtar du till Åre nu?
Glöm inte inpackningarna! Har du klippt dej hos nån spanjorska ännu????
Vi hörs! Kram från Åsa

2008-03-05 @ 15:35:12
Postat av: Ylva

Hej Kicki!

Fick koll på dig via din pappa. Sitter med SHR´s kvalitetssäkring som kräver att vi redovisar vad våra f.d. elever gör. Kul att du åkt till Marbella och jobbar som kock! Hoppas du får många oförglömliga minnen!

Kram från Ylva

2008-03-06 @ 10:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0