-.- Tröttis

Sitter och letar efter online kurser i spanska, hittar ingen passande eller bra, kostar för mycket..
Ska kolla med Putte igen om han hade spanska skivor så jag kan lära mig prata någon gång!!!
Blir så frustrerad att man inte kan försvara sig med ord.

Hade rätt mycket att göra ikväll, med en bokning på 10 pers, men det e inga problem för mig och jeannine. Hade 20personer utan dem. så de va en lyckad kväll.

Har mailat en önskelista på saker jag vill ha från sverige till natta nu så hon kan ta med när hon och niklas kommer!!
inte länge kvar nu!! Kommer bli så kul att få ha er här ner!!

Nää, nu ska jag sova -.-


Bjuder på en bild från förra helgen så länge. Dock stulen från Mickaela och Johanna..:p

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hej gumman! Tack ska du ha! :) Mycket slit bakom, haha.. gå in på designadinblogg.se Där har jag hittat all hjälp med att ändra min blogg.. Men för att lägga in en egen "header" som det kallas så måste du ha ett bildprogram och göra det där i.. och sen ladda upp det. Men kolla in på sidan, du får mycket hjälp i detalj där!:)



Hur är allt med dig annars då?

2008-05-06 @ 12:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0