2 dagar... :P

Sen kommer Natta och Niklas!!! Kommer bli så skönt att ha dem här!!

Helgen va okej, fredagen gick vi ut och kollade läget så där snabbt, Sjukt lugnt på stan, men vi var rätt tidigt ute så det kan ha med det att göra med..

Lördags mötte jag tjejerna efter jobbet och vi tog vanliga rundan. Nouba, Buddah, bambina, men vi provade ett nytt ställe med, primier eller vad det heter, totalt bortkastad tid, och det var en kille som frågade om Mirella kom från Hålland, haha! :p Tror att alla spaniens muppar var ute och sprang på oss, för vi träffade nog alla.. Men väl tillbaka på Buddah efter att ha stått i kö i 10 min så träffade vi ett gäng svenskar som var trevliga och uppfostrade.

Söndag var en sjukt jobbig dag, jag var trött hela dagen + att jag kom till jobbet 30 min för tidigt.. Ville bara dö hela dagen...

Idag har jag jobbat med Marcel hela dagen, lunchen lugn men vi preppar inför nya menyn så vi hade fullt upp i alla fall.
Mirella och jag gick och handlade lite smått och gott och lagade lunch hemma hos mig, sen kom Linda förbi och vi gick runt i stan en sväng. Tillbaka till jobbet och preppa mer inför nya menyn och runt 20 gäster.. Har haft en bra dag på jobbet dock och nu ska jag lägga mig och sova för i morgon ska jag upp och träna med Mirella sen jobba, städa lägenheten och jobba. Hoppas på en tidig kväll i morgon så jag kan fixa lite små saker innan Natta och Niklas kommer!!:p

Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Mirella Ristic

Assa...are u dutch?Haha, men roligt va d!

2008-05-13 @ 13:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0