55 pers plus ala carte..

Jaa, idag har jag inte gjort så mycket, mirella väckte mig iofs kl 10.30, men iaf och sa vi är på stranden, kom kom kom!! såå jag klev upp och gick och träffade henne, hennes mamma, syster och syster pojkvänn.
Gick sen hem och fräshade upp mig, vidare till cafet för jag ville ta en kaffe med putte, men han kom aldrig, aja, gå till jobbet, förbereder inför kvällen, 62 blev 55, plus alacart.. Men de fixar ju jag och jeannine.
Nu ska jag piffa upp mig och gå och möta mirella plus familj för en liten drink, kanske blir lite salsa ikväll för mig med?!
Vem vet... :)
bilder kommer i morgon kväll.. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA ja för annars vet du ju inte ;)

2008-06-01 @ 10:31:39
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0