Aldrig mer...

Jag ska aldrig mer planera en hel kväll efter något som inte är planerat in i minsta detalj.
SUCK!! Mañana Mañana in my ass...
Som ni kanske försår så kom inte samtalet, så jag har inget att raportera..

Iaf, åkte upp till mirella igår kväll och lökade och käkade m&m´s.. muumsigt!
Kollade en massa skoj på datorn och jag sneglade lite på fotbollen, Madrid, Barcelona 4-1...
Blev så sent så jag sov över där.

Käkade frukost hos mirella sen begav vi oss ner mot stan, Mirella till sitt jobb och jag till mitt. Fick rycka in i 1½ timme eftersom marcel skulle till sjukhuset.. Sånt har jag verkligen inga problem med, e någon sjuk så klart jag kommer och hjälper till!! Så jag börjar 19 idag..

6 dagar tills Natta och Niklas kommer!!! WIIIIIIIEE!!!! Längtar!!
Nu ska jag ta och städa i min lilla lya..
.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ne gå förbi och stirra på honom ;D

2008-05-08 @ 17:02:02
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0