Ett gott skratt!!!

Det fick jag nu när jag kollade mina komentarer på bloggen!:p
Blev så glad när jag såg att Herr Hegborn hade kommenterat!!
Ledsen K-J men de blir inget vin. Pappas lilla flicka du vet!! :P
Dess utom kommer KRISTIN att bli hämtad med PORSCHE på flygplatsen när jag kommer hem!!
dock blev mamma lite besviken när inte hon får hämta mig, men de känns glassigare att få komma hem i en Porsche;) flåt mamma!!

Idag gick jag ut och gick med tjejerna på förmiddagen, sen jobbade jag, med marcel... Skit dryg kväll, men i morgon är jag ledig så de ska bli skönt. Lite La Cañada!!!:P

Grattis Mamma, Nathalie och Niklas idag!!!
Köpte 2 flaskor vin till mamsen som jag skickade med niklas hem, hon blev jätte super glad!!!

Nu ska jag sova lite, e lite tröttis faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0