Grattis Mirella!!

Idag går alla hyllningar till min kära vän MIRELLA!!!!





Grattis på födelsedagen gumman!!

Vi ska fira henne på lördag är det tänkt!!
Idag mötte jag henne för Lunch på min ballkong, Baguette med massa gött på och Jordgubbar till efterrätt! Myspys!

Började dagen med att sitta på ballkongen i någon timme i solen, och Tomas som är här och hälsar på Ewa-Maria igen hade tydligen sett mig.. ohhh, stackars gubbe, kolla på småtjejer som solar på sin egen ballkong.. Han stod säkert med kikare.....

Sen gick jag till jobbet och blev galen efter 15 min... Men de va en bra kväll till slut, Höll på å slå bakut på Timo en gång bara, Jag håller på och lägger upp mat och frågar marcel om jag ska skära ankan som vanligt, så kommer timo och säger, om jag och marcel pratar så behöver du inte lägga in komentarer efter, men jesus, jag pratade inte MED DIG!!! Men det som överraskade mig var att marcel sa, timo, hon pratade med mig..
Ja, men iaf, nu ska jag sätta mig en stund på ballkongen med min bok för det är jätte varm och mysigt ute ikväll!!

Har Mamma längtan idag....

Och det var tänkt att jag skulle hinna få till detta inlägg innan kl 00, meeen eftesom den ska tjafsa varje gång jag lägger upp en bild så hann jag inte, skit blogg...


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha varför just innan 00.00? :P

2008-05-23 @ 08:50:08
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mamma-längtan är det värsta :p Jag är så "mammig". Hihi, bra blogg iallafall! Kom hem från Spanien för någon månad sen faktiskt! :)

2008-05-23 @ 18:18:22
URL: http://samdra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0