Grill kväll och utekväll

Igår hade jag inte alls mycket att göra innan jag gick till jobbet, så jag ringde Gergö och vi tog en fika på Tinas Cafe och snackade lite skit. Gick sedan till jobbet och det första jag gör när jag börjar är att skära mig i fingertoppen så att den blev splittad i två, kunde böja ut hela skiten men det satt fortfarande fast i toppen.. URK!!! blödde som jag vet inte vad, en stucken gris kanske och höll på att svimma, Varför är man så pjåskig med blod på sig själv, blöder någon annan har jag inga problem, men på mig själv... Har skit ont, men med aloevera på så har det läkt ihop sjukt bra över natten så de e inte löst längre iaf, tack gode gud!

Fick iaf gå tidigare, 23.30 så jag kunde ansluta till Mirellas Grillfest, iofs missade jag grillningen, men ett spätt fick jag iaf!! ;) Och en MASSA goda sallader!!! Sjukt trevligt!!!

Vi gjorde oss i ordning och tog oss ner på stan, Nouba, Buddah, Sen tog vi vägen förbi Zinbabwe och mötte upp Cris och hans kompisar, sen vidare till Premier. Linda och Mirella gick hem och jag blev kvar ett tag till med chris kompis Sam.
Vi satt och snackade skit om allt mellan himmel och jord, sjukt trevligt, sen gick jag hem och tvättade såret och somnade på stört.

Nu ska jag ta mig en dusch, ringa mamma och gratta på Morsdag och sen gå och jobba.

Jag är iaf ledig nästa torsdag som det såg ut, om de inte ändrar schemat.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv vännen :)

2008-05-25 @ 13:03:29
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0