Hoppsan villken dag!!

Igår var det arbetarnas dag här i spanien, då är alla lediga och det är som söndag, Vår stressigaste dag..
Jag började jobba kl 14, Lunch med Marcel...
Det flöt på bra och vi hade mycket att göra, Inga bråk inget tjaffs, Räknade varmrätterna, 45 pers. utan tapas...
Hade super mycket att förbereda innan kvällen så jag och jeannine fixkade och donade. Sen satte kvällen igång, Vi hade super mycket att göra och stora bord hela kvällen, så när vi fått ut all mat och dessertbångarna slutat rulla in räknade vi och fick till 65. Så igår gjorde jag mat till 110 pers. Jag och jeannine är ett sånt bra team så vi har inga problem med såna här kvällar, Vi har roligt även om vi stressar och blir arg lite så på varann så skrattar vi direkt efter..
Idag var listan så stor så jag måste komma in 15 istället för 18... Inte lika kul.. Iofs får jag tillbaka några timmar jag missat, men jag e så slut och trött i kroppen efter igår..  var hemma 01.30..

Idag är det fredag, Och jag hoppas inte att vi har lika mycket att göra ikväll. Eller samtidigt så vill jag ha mycket att göra för det e då tiden går fort, men inte varje dag tack...

Bah, Nu ska jag ta och göra mig i ordning och vara ute i friska luften lite innan jag börjar jobba. Så jag orkar hålla mig vaken hela kvällen.

Linda och Mirella, vad händer ikväll? eller är det i morgon det händer?!


Kommentarer
Postat av: Linda

Bloggarna är riktigt bra va, kan vi ta reda på vad som händer utan att behöva ringas ;D haha

2008-05-02 @ 17:52:38
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Ruub

Nae, ja e riktigt dålig på o kolla andras bloggar nu för tiden faktiskt:P Har knappt tid för min egen som du kanske märker.. typ två inlägg / månad:P

Men nu ska jag ta tag i det här igen, nu har ja länkat dig också från min blogg;)

Big L //Robin

2008-05-02 @ 23:39:49
URL: http://commonmind.blogspot.com
Postat av: Scheikz

Tjooo Kristin! Hur är läget i Marbella? Ser ut som att du lever loppan med mycket arbete och mycket skoj!

Nu när jag hittat till din blogg ska jag försöka spana in här lite oftare! Hoppas allt är väl med dig!! Kramar!

2008-05-03 @ 12:47:52
URL: http://deeperend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0