Mycket salsa, mycket spanska

Mitt huvud är heeeelt snurrigt nu, och det är inte på grund av alkohol kan jag lova, det är på grund av all salsa och all spanska!!! 
Jösses vad jag har dansat, jag tar upp handväskan för jag ska gå hem och det kommer någon och frågar ska vi dansa? okej, en dans till, dansen är slut, jag går tillbaka till väskan och försöker igen, en annan fram, ska vi dansa?! Jaja en till då.. och så fortsattde det, en timme, utan att sitta ner, utan att drick något, jag skulle ju hem, meen nej då..

Tillsist så insåg jag att det var bara att rycka väskan fort som fasen och springa ut, och det gjorde jag.. innan någon hann se mig.. hehe

Men jag hade iaf trevligt som vanligt,  kul att se grabbarna igen.
Men Javi berättade att hans pappa gått bort så han va inte på topp, villket man förstår, stackarn och jag vet inte vad och hur man säger jag beklagar på spanska...

Men jag blir så trött på den eviga frågan, por que... Jaa varför.. om du säger nej till något så är det alltid varför då?
Som små ungar.. Välkommen till Spanien Kristin!!

Javi och Walter, De som alltid är där, Jag och Diego, Diego med raskan.

Lite små plock från kvällen e så trött i bollen så jag orkar inte ladda upp fler..
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vet.. jag är så dålig på det just nu ;D haha men nu kommer ett inlägg.

2008-05-31 @ 15:39:48
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0