Nä nu rackarns!!

Huvaligen!! Börjar, jag vet inte, bli lite snorig igen... Kan ju såklart inte hålla mig frisk..

Walter som äger salsa baren berättade för mig i torsdags att han ska ha stängt hela Maj, Men Walter var ska jag då gå och när ska jag få träffa er? Han svarar Kristinson, i will call  you and say, Kristinson, come an, we are going to this and that place, you wanna came!?
Alltså jag älskar när Walter pratar engelska, han e sjukt duktig men ibland blir orden lite fel, men det jobbar vi på, lika som min spanska, som tar sig ganska bra måste jag säga.. jag förstår iaf mycket mycket mer nu än när jag kom ner.. Och pratar hur mycket som hellst mer..
Snacka om rolig kväll jag hade igår, om bara walter kunde sluta köra överkurs med salsan!!:P Har lärt mig väldigt mycket dock på kort tid och kan dansa med fler än walter och eddie nu.. Så det är kul.


image54
Walterson


Igår på jobbet så hade jag kunnat bli tokig, Som vanligt..
Marcel var i servicen och han har minsan alltid något att säga till om.. Till sist iaf så fick han ont i magen så han gick hem, TACK GODE GUD!!! Orkar inte ens skriva om hur fjantig han är längre...
Kom iaf hem och satt på ballkongen med Tina och drack lite vin.
Sen smet jag ut när tina hade somnat, alltså det kändes verkligen som om jag smet hemifrån, gick så kalart gissa var... hehe salsa baren!!:P Mycket folk!!

Ikväll blir det nog utgång.. :P Eller hur tjejer?!

Ska ta en dusch nu och sen kila och köpa 3 kilo lax till jobbet.. SUCK!!

Hasta Luego!!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Hej igen. :) Jag gick på några castings och så fick jag alla jobb jag sökte till. Nu är jag dock med en agentur som jag precis gick med i faktiskt...

Jag pluggar för tillfället och sedan blir det högskola och juridikstudier. Vad har du för dig då?

^^

2008-05-04 @ 11:48:31
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0