Paus för tillfället..

Idag började jag jobba kl 13, eller ja, jag kom 13.20, var tvungen att köpa ett födelsedags kort först till amal som fyller år idag.. Bullshit..

Latade oss igenom lunchen, har dock mycket att göra inför kvällen, men de e skönt så tiden går fort!!

Har nu varit och ätit lunch med Linda, Tonfisk sallad från Muffin cafe och sen en Klasica från El Paive. hehe. Alltid lika smarigt!!

Helgen bjöd på utgång!! Fredag, salsabaren, lördag ute med tjejerna på nouba, salsabaren och avslutande Buddah bar. Vi var påväg till puerto banus, men de får bli en annan helg :P

Gick och sa hej till grabbarna på Salsa Baren en sväng igår med efter jobbet, eftersom de ska ha stängt nu i en månad så kommer jag antagligen inte träffa dem något tråkigt nog, så nu ligger salsan på is..

Det är typ 56 dagar kvar tills jag är i sverige igen för ett kort besök på 20 dagar. Längtar som faan till att få träffa alla igen.. Kommer bli jobbigt att åka tillbaka. Men Denna gången blir det lättare att åka till Marbella eftersom jag har vänner och så nu.

Nä nu ska jag gå ner på cafet och snacka lite skit med Tina och Jenny.

Kommentarer
Postat av: Linda

Den där salladen och tårtan är för jäkla goda alltså ;D

2008-05-05 @ 20:45:03
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Jennifer

Du anar inte hur mycket jag längtar efter att få träffa dig igen!

I helgen har jag och Vanten varit iväg på vår första tävling, men du får faktiskt kika in i min blogg och läsa om hur det gick!

Längtar tills du kommer hem och hälsar på, men har en känsla av att jag måste uppsöka ett solarium innan, så jag slipper känna mig så himla blek!

2008-05-05 @ 23:54:36
URL: http://jennifersundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0