Så var ännu en dag avslutad...

Japp, vad har Fröken Nestorsson gjort idag? ABSOLUT IIIIIINGENTING!! så otroligt lat jag har varit idag, okej då, jag har tvättat och hängt två maskiner tvätt... Men i stort sätt inget mer.. Gick till jobbet, fick handla en nedrans massa grejer innan så fingrarna var blåa och jag dö svettig när jag kom dit..

Jobbade med Marcel, funkade skit bra, va skönt att Jeannine inte var där..  Hände inget speciellt, men de va en bättre kväll iaf..

Nu ska jag sova för jag ska upp i morgon och göra en massa ärenden.

*posten och kolla fraktpriser + köpa ett kuvert
*leta sy och garn affär/er
*köpa mat
*städa mitt rum
okej de va väl inte så mycket, men iaf...

Ska bli så skönt att vara ledig!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en trevlig lunch :)

2008-05-29 @ 18:45:44
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0