Skönt med ledig dag!

Idag har jag bokat klipptid tills jag kommer hem!!! :D
30/6 kl 10.00!!

Klev upp idag och gick ner på Cafet och drack en kaffe, gick runt i stan och letade garn/pärlor/stickor/sidenband, hittade lite smått och gott.. Så nu är produktionen i full gång!!
dock så repade jag upp en halsduk jag precis blev klar med för att den inte var bra nog, bättre kan jag!

Mötte upp Linda för lunch, Oxfilé pasta och parmesan, jo då fint ska det va serru!!
Stickade och kollade på Drömkåken, hade glömt hur grymt kul den filmen är!!
Mötte upp Jenny för att springa runt mer i stan och leta grejer, + att vi käkade smarrigaste glassen på länge!!!:)
Vi gick ut till industriområdet och skulle kolla om det fanns en hobby butik där, men det var mer en leksaks butik så aja, fick en promenad iaf!!

Träffade Walter idag, och salsa baren öppnar bamparaparapammm!! I MORGON!!! Weiiiiiii!!!
Så i morgon efter jobbet ska Kristin dansa Salsa!!!

Nu ska jag kolla klart på livet är en slager och sen ska jag sova!!

Kommentarer
Postat av: Linda

NEJ VARFÖR DROG DU UPP HALSDUKEN! Den var ju jätte fin :)

2008-05-30 @ 10:19:57
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0