Stackars mamma!!!! :(

Fick ett sms av min kära mor idag;
hej! jobbar du?
mår du bra?
det gör inte jag med en spricka i stortån och kryckor,
pappa är i Luleå
Kram Mamma.

STACKARS MAMMA!!! Tycker synd om dig det vet du!! Vill bara hem och kramas med henne nu!!!

Har inte så mycket vettigt att skriva idag, Har varit ute och gått med Mirella, Träffade Linda innan en snabbis:P
Legat på stranden en sväng, drukit kaffe med Putte (vi hade en "jätte rolig" tävling där vi satt ute på cafet och kollade efter färg på bilarna, JAG VANN!!!!) och Jobbat.
Hade sjukt mycket att göra på jobbet, helt plötsligt kommer det in en 12a obokad som vill ha födelsedags kalas.. Jaha, hur många smarta mäniskor gör så? De fick sitta lite knasigt, men de hade det bra iaf! Vi hade 43 gäster ikväll. Sjukt kul och alla var jätte nöjda.
Eftersom garum är en ganska liten restaurang så blir det mycket att göra när man har 43.. :p Men eftersom jag och Jeannine e ett så bra team så funkar det super, + att marcel inte var där idag, SKÖÖÖNT!!! :P

Nä, nu ska jag sova, de är en dag i morgon oxå.
och då ska vi fira Mirella!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0