Svar till Sissela

Gumman!
Jo jag har det bra, men det har varit sjukt svårt att komma till att ha det så bra som jag har det. Men det är bara att kämpa, och det kan ju bara bli bättre när allt är svårt.
Jag kommer till sverige den 27/6, stannar i Sthlm tills 29 och åker hem då på morgonen. Biljetten var mer än hälften så dyr på söndagen så jag ska passa på och shoppa lite köks saker jag behöver på NK och Kanske hinna med att träffa lite folk!?

Har varit ute och sprungit på stan lite, har aldrig gjort det så här tidigt förut, men de e mycket folk ute på mårnarna alltså!!
Väntar nu på att Mirella ska höra av sig så vi kan gå ut och gå en liten promenix.

Jobbar 18 idag, ska bli skönt att jobba men Jeannine ikväll!!!

Solen skiner och jag ska städa lite nu, Lovade Tina att hon skulle få slippa det nu när hon ska åka till sverige eftersom hon har så mycket annat att tänka på.
Kommer vara ensammen tills jag åker hem nu, känns lite sissodär, men förhoppningsvis kommer tina ha lägenheten kvar så jag får bo här när jag kommer tillbaka igen!!


Den Bjuder jag på idag!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är helt otroligt vad mycket folk det är klockan 10 på gatorna :) Rätt skönt att vara uppe tidigt också faktiskt hehe

2008-05-23 @ 20:22:51
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0