tredje eller fjärde?

Bara 26 dagar kvar, sen får jag sluta!!!
33 Tills jag är i dvärsätt...
Längtar hem...

Igår jobbade jag från 13-16 med jeannine, lunchen va helt okej..
Åkte upp till stackars sjuka Mirella som har varit sjuk sen i lördags natt, och hämtade mina saker.
Fick lite lunch hos henne och vi drack en kopp te och snackade lite skit.
Promenerade ner och min älskade MAMMA ringde så jag hade sällsis hela vägen ner till jobbet igen, så mysigt när hon ringer oanonserat!!
19.00 tillbaka på jobbet, hade ett par bord på kvällen, men både jag och jeannine var ÖVERtrötta så vi hade skit kul!!
Gick hem runt 00.00 och kunde inte sova!!! Jag blir galen!
Drack iofs 2 koppar kaffe, men gör det att jag inte kan somna förrän kl 7 så undrar jag..

Har ägnat natten åt att läsa massa bloggar, blandannat blondin bellas, åsså hittade jag en bild på hennes kompis robin som har skaffat sin första pojkvänn, erik, Erik Englund, Min kompis Erik!!! :) Kände igen honom som faan, å när jag tänkte efter så blev jag glatt överraskad!!!
har även kollat på One three hills sista avsnitt på 5e säsongen och även sista på Greys Anatomys 4e säsong.. Hur får man sluta serier som de gör.. Var helt galen efter one three hill avsnittet... Massa obesvarade frågor, så får det inte vara!!!
Mirella ringde vid 13 tiden och ville komma förbi en sväng, så vi har nu suttit och druckit te/choklad och snackat.
Det är alltid lika mysigt när någon av tjejerna är här, hellst båda!! ;)

Nu är jag inne på starten av 3e eller 4e förkylningen här nere, en i månaden, ja det låter som jag det.. ska bli skönt att skriva in sig på forever living products så jag kan få hit alla mina aloevera saker så jag kan hålla mig frisk.

Jag har funderat på en sak, eller ja, de va mirella som kom på det,men jag har tänkt på det förut...
 Men ni vet ju att jag gör mycket halsband och halsdukar hemma, vad tror ni om att börja sälja det på internet? Kommer såklart försöka hålla det så billigt som det bara går, men vore inte det en kul grej?

Nu ska jag sudda bort mina svarta ringar under mina trötta ögon och gå till jobbet, opepp som vanligt... :/
MEEEEEEN!! förhoppningsvis kommer Marcel att vara LEDIG i en vecka, förhoppningsvis nästa!!! SKÖNT

Ser bara fram emot att landa på Åre/Östersund air port, bli hämtad av världens underbaraste i världens coolaste bil, Tänk de du!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

svar: Ja, jag var på semester! :) I Lanzarote. Vet du vart det är? :)

2008-05-27 @ 23:37:09
URL: http://samdra.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

man mailar mig på [email protected]

om du trycker på en av t-shirtreklamarna i vänsterspalten finns den mesta infon! kram!

2008-05-28 @ 00:24:23
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0