Underbara älskade

Igår hämtade jag mina kära vänner på flyget, vi åkte till marbella och hängde på min ballkong hela kvällen typ.
Vi gick och käkade några tapas och sen til la paloma för att njuta av patriks härliga mat.
Efter en sjukt god måltid, Natta Kyckling, Jag och niklas delade på en Paella så tog vi med oss Patrik till Taveln och hade trevligt där, vidare hem och vi satt ute på ballkongen ett tag till med Tina och snackade massa strunt.
En lugnt och fin start på deras semester och min som är i tre dagar.. :P

Så, Idag åt vi frukost på ballkongen, sen gjorde vi oss fina och åkte till puerto banus och Kikade runt lite, låg på stranden och annat mys.

Nu sitter niklas på Ballkongen och läser, natta vilar och jag bråkar med datorn som inte vill lägga upp mina bilder..

Ikväll ska vi laga mat hemma, tror jag iaf.. å i morgon åker vi nog till rhonda och kollar in det stället.

Så skönt att ha dem här!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

vad mys ni har det :) Hoppas min huvudvärk släpper!

2008-05-15 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0