Var tog powern vägen?!

Kristin är nog världens mest orkeslösaste tjej idag... Har ingen energi alls i kroppen, jäävla förkylning..

Ska handla en massa innan jag går till jobbet idag, sen när blev jag en jävla shopping assistent?!
Bara 25 dagar kvar, bara att stå ut!!

Mitt finger blir bättre, men det gör fortfarande fördjävla ont i det.. kan iaf jobba utan omlag nu, men finger kondom på..

Jag ska ut och leta en sy affär så småning om så jag kan köpa sidenband, garn och stickor.. Önskar att Kaki fanns här! de har så underbara garner och grejer!! Eller panduru..
Varför ska det vara så svårt att hitta sånna självklara affärer?

Har inget vettigt alls att skriva idag som ni märker..

Är iaf ledig i morgon, ska bli skönt!!

Nää nu är det dax att rycka upp sig.. Tack gode gud så regnar det inte idag iaf..
I går hade jag tjock tröja, skin jackan och halsduk när jag gick till jobbet.. Inte så coolt...

Kommentarer
Postat av: Linda

nej jag hoppas inte det iaf.

Ringer när jag ätit upp :) lycka till på jobbet med fingret och alla tjuriga hyndor :)

2008-05-28 @ 18:20:09
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0