Grattis Elin

Idag är det min stora syster Elins födelsedag, och jag är hos henne och firar!! :)
Idag har vi ätit smörgåstårta, 2 ggr.. Varit till Ronneby och kikat på "stan", lökat hemma och snart ska vi åka och möta upp jon och gå ut och käka middag. Sen ska vi dricka rosa cava när vi kommer hem.
Elins Kompis var här och hälsade på med sina barn, trevligt att se lite folk som hon umgås med här nere med.
Men jag FFFFFRRRRRYYYYSER!!!!! Går runt i syrrans dunkappa och vinterdojjer, längtar hem till mina varma sköna kläder i dvärsätt... I morgon kommer jag hem till jämtland. Då ska jag klippa mig!!! :) ska bli så skööönt!! Har lite ideer på hur jag vill ha det, men jag får se vad åsa säger :)
Tror ni att jag passar så här?



kommer dock att behålla lite mer av min längd på håret, men något i stuk med detta. Har längtat lugg jätte länge nu.
Nu ska vi åka och kolla när jon spelar innebandy. Han har en liten kupp på sitt reglemente, japp han e yrkesmilitär.

ciao

Kommentarer
Postat av: Linda

SKÄRP DIG :D



Vafan kristin, jag vill också ha smörgåstårta :D det är helt klart en av mina favoriter! Kan inte du göra en när du kommer tillbaka? :D

2008-11-20 @ 20:04:57
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tror att den kommer passa dig alldeles utmärkt :)

2008-11-20 @ 23:26:56
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0