Ledig

idag var jag pa gymmet kl 8.50 och utforde en timmes yoga. jag e stollt!!! Ska tillbaka kl 20.00 och ha salsa klass, ska bli skit kul. Sen ska jag ut och ata med Malin, Diego och Ferinando i kvall. Far se var vi gar, ska iaf bli mysigt att ga ut och ata lite och bara prata spanska hela kvallen, mysigt! :)

Igar var jag och Elin pa La cañada ett par timmar, sen skrev vi in oss pa gymet och simmade i 45 min. Sa skont att simma i en varm pool!!

Sa nu, har kristin tagit tag i sitt liv och borjat trana igen, och det ar saaa skont!!! Helt underbart!!

Linda, innan jag glommer bort det sa ar det obligatorisk uttgang pa lordag. Bara sa du vet!! :)

Felicia har utmanat mig pa att skriva 7 saker om mig som inte sa manga vet om, grejen e att jag inte ar en san hemlig person sa jag ska klura pa det idag och se vad jag kommer ihop till, flisan gor det ngt om det blir nagra farre?

Nu ska jag hem och stada min lagenhet, Tina kommer hem pa lordag... Det som har varit sa skont att vara skalv hemma denna manaden!! Aja, drygt 2 veckor till, sen sa... :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ingen fara :) Jag är ändå så himla trött nu. Jag åker nog dit på fredag när jag är ledig så vill du med då så hojta till!



Jag jobbar på söndag så jag får se hur det blir med den saken men jag kanske orkar en liten stund iaf :) Vilka ska ut?

2008-11-04 @ 20:15:24
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0