Onsdag

igar var jag ledig, de va skont.. var pa gymmet och tranade sonder mina ben, Kakade lunch med Mark, gick hem och kikade pa friends, spelade air hockey med mark och sen gick jag hem till soffan och kollade pa vanner, tina lag pa den andra och vi pulade chips och m&m och Maltesers och dipp:) smarrigt smarrigt!! :)

i mandags kvall var jag hemma hos jeannine och snackade lite med henne och traffade alla nyingar pa garum, ska ut pa budda i kvall och traffa rikardo, han e halv svensk halv spansk och jobbar pa garum, dessutom e han brandman! :) haha

Har legat pa ballkongen i solen idag i en timme och nu ska jag kila till gymmet!! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är sant :) jag ska bara få foten ur röven och ta mig till gymmet ;D haha! Jag får se det som mitt nyårslöfte ;)



Nemen.. vad klockrent om du är tillsammans med en halving du också :D Vem är denna person då? ;)

2008-11-12 @ 19:26:08
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0