Snö storm

Japp, sitter i åre i snöstorm, ska snart bege mig mot mörsil för att äta middag hos Jonas.
Ni förstår inte hur fint och underbart det är med snö. Faan att jag inte ska vara här i vinter...
igår var jag och linda ute och åt på FAVVO stället Broken. Sååå sjuuuukt gott!!! Sen gick till tottebo och hälsade på Hanna och senare vidare hem till desperata hemma fruar och pimplade vin. Vi fick sällskap av min vän Robin som kikade förbi en sväng.
Linda klev upp i morse och åkte till Stan medan jag har smugit runt på byn och kikat på saker, hälsat på Skolan, Träffat johanna och Albin och druckit glögg.

Snart ska jag åka tillbaka, känns sådär just nu... Vill så gärna ha mer snö! De e så otroligt fint!!!
Men Linda i spanien, jag sakar dig!!!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Och jag saknar dig sötnos :D

Vi får åka upp till Sierra Nevada så du kan få dig lite snö :) Det finns spahotell där uppe ;D



Snart är du här igen JIPPI!

2008-11-26 @ 18:34:04
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0