Sverige, sverige älskade land

japp, nu är jag hemma i svea, äntligen!!
Även om det är jävligt jobbigt just nu så måste jag säga att det känns skönt att vara så mycket närmare, även om jag inte är hemma än..
kom till blekinge i går och skulle hälsa på syrran, eller jaa, överraska syrran. Om hon blev överraskad!!

Fredag morgon åker jag upp till jämtland. Hem.
Ska bli skönt.. Träffa alla, prata med folk och träffa mammsen och pappsen å lillsyrran.

Men faan va kallt det är här hemma!!! klev av på arlanda och höll på å frysa röven av mig... Fyyy faaan alltså!! och kallare kommer det att bli när jag kommer uppöver.. Dessutom SNÖ!!!

Idag har jag köpt Lösviktsgodis!! såå jäävla göttigt!!! har verkligen saknat det!
Var på Börjes i tingsryd och kikade. I mataffären där kan man köpa ALLT! Hittade kläder där tillochmed. Från Vila och lite andra märken.

I morgon är det syrrans födelsedag. Det är därför jag är här nere och inte hemma än. Så då ska vi äta SMÖRGÅSTÅRTA!! :)

Ska forsätta kolla på fotbollen, hejja sverige!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0