Tranar och blir STARK!! :)

Japp, jag e en duktig tjej nu! Borjade ju som sagt pa gymmet i mandags, tisdag gick jag 2 ggr pa samma dag och onsdag tog jag ledigt for att stada lagenheten eftersom tina kommer hem pa lordag.
igar kvall gick jag ut med mark och tog en drink EN DRINK. Jag e sa duktig.
Skulle kila till gymmet vid 11 tiden, men fick panik for jag kom inte ihag var jag lagt mina skor nar jag stadade, fick plotsligt en flash back och insag att jag glomt dem pa gymet, sa jag packade ner bikini om jag var tvungen att simma om inte skorna fanns dar, men de gjorde dem, sa jag var i gymmet i nastan 2 timmar, cyklade lite, step maskin, och nagno annan trampmaskin.. Lite smatt i gymmet och nu ska jag kila hem och ata mig matt pa pasta med pasta sas, pasta ar bra nar man tranar! Ska kila till affaren och handla mat sen. Har INGET hemma...
Sa sa ligger det till, jag borjar bli en duktig tjej som tar mer hand om mig sjalv. Jag e STOLT!! bara sa ni vet!! haha


Kommentarer
Postat av: Linda

Okej :) Ja jag hoppas jag inte är själv på söndag.

När som tidigast är du på gymmet? Om vi ska träna tillsammans kan vi ju inte träna vid 11 :D

2008-11-06 @ 19:50:11
URL: http://llinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0